Információk az intézményi várólisták üzemszünet miatti utólagos migrációival kapcsolatban

Mi az üzemszünet?

Abban az esetben, ha az Ön rendszere a legalább 12 órán keresztül nem tudott naprakész adatokat küldeni az OEP Várólista rendszerének, üzemszünetről beszélünk. (Pl. nem működik az internet.)

Mi a teendő üzemszünet esetén?

Az üzemszünetet az intézmény várólista felelősének be kell jelentenie az országos várólista felelősnek, a megadott elérhetőségeken.

Mi a teendő az üzemszünet elhárulása esetén?

Az üzemszünet időszakára eső tételeket, ún. üzemszünet utáni utólagos migrációval be kell küldenie az OEP Várólista rendszerének. Ügyeljen rá, hogy az egyes tételek migrációjakor a felvétel kelte dátumot is adja meg.

Mik az üzemszünet utáni utólagos migrációk jellemzői?

Az üzemszünetek időszakába eső felvétel kelte dátumokat a rendszer elfogadja, és az eseteket ilyen dátummal veszi fel.

Miben különbözik a normál üzem az utólagos migrációtól?

Normál üzemben egy eset felvételének kelte mindenkor az aktuális dátum lesz. Normál üzem esetén ugyan a felvétel kelte mező tartalmát eltároljuk, de nem vesszük figyelembe.

Később is előfordulhat, hogy az általam kezelt várólistán lehetőség nyílik utólagos migrációra?

Igen, pl. 12 óránál hosszabb ideig tartó üzemszünet esetén. Az erre az időszakra eső adatok felvitelekor Ön tulajdonképpen utólagos migrácót hajt végre. Az üzemszünettel kapcsolatos teendőkről a Várólista API dokumentációban és a Kezelői dokumentációban olvashat.

Meddig lehet az üzemszünet utáni utólagos migrációkat elvégezni?

Általában az országos várólista felelős visszajelzését követő egy napon belül.

Van arra mód, hogy egy új eset felvételekor azonnal megadjam annak státuszát?

Nem, erre még migráció esetén sincs lehetőség. Először vegye fel az esetet alapadatait, majd a kapott esetazonosító és a megfelelő mozgásnem (pl. NOR) segítségével hajtsa végre a kívánt változtatást.

* * *

Miről szólt az első migráció?

Az első migráció a várólista adatok feltöltéséről szólt. A migráció során a Várólista rendszerbe csak a várakozó státuszú eseteket kellett felvenni. Ennek ellenére jópár passzívált eset is felkerült a rendszerbe. Ezeket törölni fogjuk.

Mi történt az első migrációt után? Feldolgozták a betegek visszajelzéseit?

Igen. Az első migrációt követő időszakban a bemigrált adatokat feldolgozzuk, és egy listát készítettünk azokról a személyekről, akiknek TAJ száma több azonos jellegű várólistán is szerepelt. Ezt a listát kiküldtük az intézményeknek, akik felvették a kapcsolatot a betegekkel, és tisztázták velük, hogy melyik várólistára kívánnak jelentkezni. A betegek visszajelzését a Várólista rendszerbe felvezettük.

Miben különbözött a második migrációs fázis az első migrációtól?

Abban, hogy a második fázis során egy azonos ellátásra kétszer jelentkező beteg már minden esetben az általa legutoljára választott várólistára került.

A második migrációs fázis üzemszünet utáni utólagos migrációnak számított?

Igen.

* * *

Mi a harmadik migrációs fázis?

A harmadik migrációs fázis öszefoglaló dokumentuma

Meddig tart a harmadik migrációs fázis?

2012.07.11 16:00-ig.